четвер, 10 листопада 2011 р.

Про «СоціалкаCamp».

10 грудня відбудеться «СоціалкаCamp» - баркемп (відкрита інтерактивна зустріч) присвячений обговоренню соціальній сфері і питанням її популяризації. На цій неформальній зустрічі ви матимете змогу  почути приклади успішних кейсів щодо висвітлення соціальних проблем від представників медіа, PR та громадського сектору.

Конференція пройде в форматі баркемпу, тобто попередньо на неї можуть зареєструватись всі охочі, яким близька т.зв. «соціалка».
Також на захід будуть запрошені хедлайнери, а саме представники донорських інституцій і фондів, громадських організацій та проектів, медіа, PR-агенцій з яскравими «історіями успіху» просування соціальних питань в українському суспільстві.
Завдяки виступам експертів учасники отримають знання та натхнення, як креативно та результативно створювати журналістські матеріали, акції, кампанії, івенти на соціальну тематику, як якісно та ефективно використовувати технології нових медіа для роботи в соціальній тематиці.


Організатор:

МГО «Інтерньюз-Україна» та Мережа соціальної журналістики (в рамках проекту ЄС «Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний компонент»).

Мета баркемпу:

· поглянути на соціальне очима медіа-спеціалістів, PR-ників, благодійників та представників громадського сектору.
· розповісти про свої ідеї та шляхи їх вирішення, надихнути своїх колег та надихнутися самим на  подальші зміни та ініціативи
· Ну і просто добре провести час :)

«СоціалкаCamp» покликаний відповісти на наступні запитання:

· Соціальна тематика в ЗМІ. Чи існує потреба в нових форматах, ідеях, спецпроектах?
· За яких умов соціальна тематика опиняється на перших шпальтах видань?
· На що варто звертати увагу при реалізації соціального проекту, щоб він зацікавив журналістів та редакторів?
· Чим мотивуються редактори ЗМІ вибираючи ключові теми номеру?
· Чому соціальні питання нерідко є непріоритетними для висвітлення на першому місці?
· Яка роль технологій у приверненні уваги до соціальних і суспільних викликів?
· Як організувати якісний соціальний івент та привернути увагу максимуму зацікавлених осіб?
· Як саме потрібно активізувати суспільство на соціальні заходи?
· Результати до яких призводять висвітлення та втілення соціальних ідей, проектів?
· Та інші.

Цільова аудиторія «СоціалкаCamp»  :

· журналістів,
· PR- спеціалістів
· громадських активістів
· представників донорських інституцій
· фахівців, які працюють з соціальною тематикою