10 грудня відбудеться «СоціалкаCamp» - баркемп (відкрита інтерактивна зустріч) присвячений обговоренню соціальній сфері і питанням її популяризації. На цій неформальній зустрічі ви матимете змогу почути приклади успішних кейсів щодо висвітлення соціальних проблем від представників медіа, PR та громадського сектору.
Конференція пройде в форматі баркемпу, тобто попередньо на неї можуть зареєструватись всі охочі, яким близька т.зв. «соціалка».
Конференція пройде в форматі баркемпу, тобто попередньо на неї можуть зареєструватись всі охочі, яким близька т.зв. «соціалка».
Також на захід будуть запрошені хедлайнери, а саме представники донорських інституцій і фондів, громадських організацій та проектів, медіа, PR-агенцій з яскравими «історіями успіху» просування соціальних питань в українському суспільстві.
Організатор:
МГО «Інтерньюз-Україна» та Мережа соціальної журналістики (в рамках проекту ЄС «Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний компонент»).
Мета баркемпу:
· поглянути на соціальне очима медіа-спеціалістів, PR-ників, благодійників та представників громадського сектору.
· розповісти про свої ідеї та шляхи їх вирішення, надихнути своїх колег та надихнутися самим на подальші зміни та ініціативи
· Ну і просто добре провести час :)
«СоціалкаCamp» покликаний відповісти на наступні запитання:
· Соціальна тематика в ЗМІ. Чи існує потреба в нових форматах, ідеях, спецпроектах?
· За яких умов соціальна тематика опиняється на перших шпальтах видань?
· На що варто звертати увагу при реалізації соціального проекту, щоб він зацікавив журналістів та редакторів?
· Чим мотивуються редактори ЗМІ вибираючи ключові теми номеру?
· Чому соціальні питання нерідко є непріоритетними для висвітлення на першому місці?
· Яка роль технологій у приверненні уваги до соціальних і суспільних викликів?
· Як організувати якісний соціальний івент та привернути увагу максимуму зацікавлених осіб?
· Як саме потрібно активізувати суспільство на соціальні заходи?
· Результати до яких призводять висвітлення та втілення соціальних ідей, проектів?
· Та інші.
Цільова аудиторія «СоціалкаCamp» :
· журналістів,
· PR- спеціалістів
· громадських активістів
· представників донорських інституцій
· фахівців, які працюють з соціальною тематикою